
Communicatie met de klant maakt een groot onderdeel uit van de dienstverlening. Output management software of customer communications software kan de organisatie hierin ondersteunen. Verrijk je zakelijke documenten, zoals brieven, facturen en mailings met logo, adresgegevens en andere relevante informatie en zorg dat de documenten professioneel worden opgemaakt. Distribueer ze vervolgens op de manier waarop de klant het wenst: geprint, via e-mail of via webportals. En voeg interactieve elementen toe zodat de klant direct kan reageren.
In de relatie met de klant zijn er veel momenten dat de klant geïnformeerd moet of wil worden. Data uit ERP- of CRM-systemen worden gebruikt in afschriften, opdrachtbevestigingen, facturen of gepersonaliseerde mailings. Met document output management software zorg je dat alle documenten professioneel volgens de huisstijl zijn vormgegeven en alle relevante informatie bevatten.
Als organisatie ben je altijd op zoek naar effectieve manieren om je klantcommunicatie in te richten: efficiënt en tegen de laagste kosten. Met document output management systemen kun je de communicatie met de klant optimaliseren.
Layout- en opmaakmogelijkheden in bestaande ERP- en CRM-systemen zijn vaak beperkt en programmeren is tijdrovend. Aan het inhuren van externe consultants zit een stevig kostenplaatje vast. Output management systemen zijn eenvoudig in gebruik. Ze staan los van je bestaande applicaties, maar maken wel gebruik van de output van deze systemen. De leeftijd van bestaande systemen is niet relevant.
Xtandit helpt klanten met uitdagingen rondom document- en dataprocessen. Geen organisatie is daarin gelijk. Xtandit overziet het software landschap en zoekt de beste en meest innovatieve oplossingen van dit moment!
Verdwaald tussen de oplossingen? Of wil je gewoon een goed advies? Onze specialisten helpen je graag!
Laat een terugbelverzoek achter