Printer storing melden

Storing aanmelden

Heb je een storing aan printers of multifunctionals?

Bekijk hieronder wat van toepassing is op jouw situatie en volg de aanbevolen stappen om de storing zo snel mogelijk op te laten lossen.

Ik heb geen onderhoudscontract

  1. Bel met het Welcome Center van Xerox (open op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur) via 020-6563620.
  2. Kies voor optie 1 (technische hulp) in het menu.
  3. Na het intoetsen/inspreken van het serienummer van de machine word je doorverbonden met een medewerker, waarna je een prijsopgave ontvangt.

Ik heb een onderhoudscontract

  1. Bel met het Welcome Center van Xerox (open op werkdagen van 8:00 tot 17:30 uur) via 020-6563620.
  2. Kies voor optie 1 (technische hulp) in het menu.
  3. Na het intoetsen/inspreken van het serienummer van de machine word je doorverbonden met een medewerker, die eerst zal proberen de storing telefonisch te verhelpen. Indien dit niet lukt, wordt er een call aangemaakt voor een bezoek van een service engineer. Wij adviseren het callnummer te noteren.

Ik maak gebruik van Xtandit Managed Services (XMS)
Indien je een technische of softwarematige storing hebt aan de machine, kun je bellen met de Customer Service Desk van Xtandit via 088-8008310.