Heb je een vraag? Bekijk dan of het antwoord tussen onderstaande veelgestelde vragen staat. Staat deze er niet bij of wil je liever met een medewerker van Xtandit spreken? Neem dan contact met ons op.
Op deze pagina vind je het antwoord op de volgende vragen:
Scroll naar beneden voor de antwoorden.
Bekijk hier hoe je een storing aanmeldt.
Bekijk hier waar je verbruiksartikelen zoals toners en papier bestelt.
Je kunt oude verbruiksmaterialen gratis retourneren door middel van een Xerox EcoBox. Deze boxen kun je aanvragen via www.xeroxdpd.com. Wanneer de box vol is, kun je deze kosteloos laten ophalen (ook via www.xeroxdpd.com), waarna de verbruiksartikelen milieuvriendelijk wordt afgevoerd.
Xtandit biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een print- en documentbeleid. In dit beleid worden klantspecifieke doelstellingen opgenomen, waaronder kostenbesparing, verhoging van de productiviteit en ontzorging. Wij kunnen je niet alleen helpen bij het opstellen van dit beleid, maar ook bij de uitvoering ervan en het change management proces binnen jouw organisatie.
Het opstellen van een printbeleid is onderdeel van onze Managed Print Services.
Ja, dit kan. Met onze Managed Supplies Services nemen wij het beheer van de cartridges voor jouw desktop printers uit handen. We monitoren het verbruik vanaf afstand. Zo kunnen we de benodigde cartridge op het juiste moment naar de juiste locatie afsturen. Uiteraard tegen scherpe tarieven op basis van afrekening per cartridge of voor een prijs per afdruk contract. Voor papier en kantoorartikelen kun je met ons jaarcontracten afsluiten. Op die manier heb je een single point of contact voor alle verbruiksmaterialen en dat is wel zo prettig.
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze Customer Service Desk:
Onze Customer Service Desk is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.
Indien je een vraag of klacht hebt, kun je naar ons bellen, Whatsappen of mailen.
Wij zullen jouw vraag of klacht met de juiste aandacht en focus behandelen.
Voor support kun je de Online Support Tool raadplegen via www.support.xerox.com. Op deze site kun je gericht op type nummer zoeken (bijvoorbeeld AltaLink 8030). Je selecteert het juiste type in de lijst, waarna je de keuze hebt uit drie links.
Kies support voor vragen als:
Kies driver en downloads voor:
Kies documentatie voor:
Moet je de inlogcode van je Xerox Machine opgeven? Ga dan naar www.xtandit.nl/inlogcodes.
Toch nog hulp nodig? Bel dan met het Welcome and Support Centre van Xerox via 020 - 656 3620. Heb je een Managed Services Contract? Neem dan rechtstreeks contact op met onze Customer Service Desk via 088 - 800 8310.
Meer dan 30% van al je vragen wordt direct telefonisch opgelost (via 088 - 800 8310). In overige gevallen zal een bezoek van een engineer noodzakelijk zijn. 80% van deze incidenten is de volgende werkdag reeds verholpen.
Als je gebruik maakt van Xtandit Managed Services (XMS), dan kun je jouw serviceverzoeken ook online indienen via de Fleet Management Portal. Ga hier naar de portal.
Hier vind je een PDF-handleiding met daarin de 6 belangrijkste support- en servicesvragen. je kunt deze eenvoudig zelf uitprinten en bij jouw machines bewaren.