FAQ

FAQ

Bekijk het antwoord op de meest gestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk dan of het antwoord tussen onderstaande veelgestelde vragen staat. Staat deze er niet bij of wil je liever met een medewerker van Xtandit spreken? Neem dan contact met ons op.

 

Op deze pagina vind je het antwoord op de volgende vragen:

  1. Ik heb een storing en heb een monteur nodig. Wie moet ik bellen?
  2. Ik wil verbruiksartikelen bestellen. Waar kan ik naartoe bellen? 
  3. Hoe kan ik mijn oude toners milieuvriendelijk retourneren?
  4. Hoe kan Xtandit mij ondersteunen in het verlagen van mijn afdrukkosten?
  5. Kan ik cartridges automatisch op de juiste dag en locatie laten leveren? 
  6. Op welke manieren kan ik contact opnemen met de Customer Service Desk?
  7. Ik heb een vraag of klacht. Hoe kan ik dat kenbaar maken?
  8. Waar vind ik de handleiding voor mijn Xerox machine en overige informatie?
  9. Mijn Xerox machine geeft een foutmelding op het aanraakscherm. Kan ik dit zelf oplossen?
  10. Ik heb een Managed Services Contract. Hoe snel wordt een technisch incident opgelost?
  11. Kan ik ook online mijn serviceverzoek indienen?
  12. Ik wil graag een informatieboekje met de belangrijkste support- en servicesvragen ontvangen. Waar vind ik deze?

Scroll naar beneden voor de antwoorden. 

1. Ik heb een storing en heb een monteur nodig. Wie moet ik bellen?

Bekijk hier hoe je een storing aanmeldt.

2. Ik wil verbruiksartikelen bestellen. Waar kan ik naartoe bellen? 

Bekijk hier waar je verbruiksartikelen zoals toners en papier bestelt.

3.Hoe kan ik mijn oude toners milieuvriendelijk retourneren?

Je kunt oude verbruiksmaterialen gratis retourneren door middel van een Xerox EcoBox. Deze boxen kun je aanvragen via www.xeroxdpd.com. Wanneer de box vol is, kun je deze kosteloos laten ophalen (ook via www.xeroxdpd.com), waarna de verbruiksartikelen milieuvriendelijk wordt afgevoerd.

4. Hoe kan Xtandit mij ondersteunen in het verlagen van mijn afdrukkosten?

Xtandit biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van een print- en documentbeleid. In dit beleid worden klantspecifieke doelstellingen opgenomen, waaronder kostenbesparing, verhoging van de productiviteit en ontzorging. Wij kunnen je niet alleen helpen bij het opstellen van dit beleid, maar ook bij de uitvoering ervan en het change management proces binnen jouw organisatie.

Het opstellen van een printbeleid is onderdeel van onze Managed Print Services.

5. Kan ik cartridges automatisch op de juiste dag en locatie laten leveren? 

Ja, dit kan. Met onze Managed Supplies Services nemen wij het beheer van de cartridges voor jouw desktop printers uit handen. We monitoren het verbruik vanaf afstand. Zo kunnen we de benodigde cartridge op het juiste moment naar de juiste locatie afsturen. Uiteraard tegen scherpe tarieven op basis van afrekening per cartridge of voor een prijs per afdruk contract. Voor papier en kantoorartikelen kun je met ons jaarcontracten afsluiten. Op die manier heb je een single point of contact voor alle verbruiksmaterialen en dat is wel zo prettig.

6.Op welke manieren kan ik contact opnemen met de Customer Service Desk?

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze Customer Service Desk:

  1. Via het Fleet Management Portal
  2. Mail naar support@xms.xtandit.nl
  3. Telefoon: 088 800 8310

Onze Customer Service Desk is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00 uur.

7. Ik heb een vraag of klacht. Hoe kan ik dat kenbaar maken?

Indien je een vraag of klacht hebt, kun je naar ons bellen of mailen.

  • Je belt direct met onze Customer Service Desk op 088-8008310.
  • Je mailt naar klacht@xtandit.nl

Wij zullen jouw vraag of klacht met de juiste aandacht en focus behandelen.

8. Waar vind ik de handleiding voor mijn Xerox machine en overige informatie?

Voor support kun je de Online Support Tool raadplegen via www.support.xerox.com. Op deze site kun je gericht op type nummer zoeken (bijvoorbeeld 7435). Je selecteert het juiste type in de lijst, waarna je de keuze hebt uit drie links.

Kies support voor vragen als:

  • Waar kan ik de tellerstand vinden?
  • Waar kan ik het serienummer vinden?
  • Hoe vervang ik de toner?

Kies driver en downloads voor:

  • Het vinden van de nieuwste printer drivers.
  • Het vinden van firmware.

Kies documentatie voor:

  • Het vinden van handleidingen, etc.

Moet je de inlogcode van je Xerox Machine opgeven? Ga dan naar www.xtandit.nl/inlogcodes.

9. Mijn Xerox machine geeft een foutmelding op het aanraakscherm. Kan ik dit zelf oplossen?

  1. Ga naar www.support.xerox.com/support/nlnl.html. Typ de modelnaam van de machine in en kies de juiste machine
  2. Kies [Support] 
  3. Kies: [Fout Code Zoeken], typ de fout code in en klik op [zoeken]
  4. Klik op de melding en volg de instructies

Toch nog hulp nodig? Bel dan met het Welcome and Support Centre van Xerox via 020 - 656 3620. Heb je een Managed Services Contract? Neem dan rechtstreeks contact op met onze Customer Service Desk via 088 - 800 8310.

10. Ik heb een Managed Services Contract. Hoe snel wordt een technisch incident opgelost?

Meer dan 30% van al je vragen wordt direct telefonisch opgelost (via 088 - 800 8310). In overige gevallen zal een bezoek van een engineer noodzakelijk zijn. 80% van deze incidenten is de volgende werkdag reeds verholpen.

11. Kan ik ook online mijn serviceverzoek indienen?

Als je gebruik maakt van Xtandit Managed Services (XMS), dan kun je jouw serviceverzoeken ook online indienen via de Fleet Management Portal. Ga hier naar de portal.

12. Ik wil graag een informatieboekje met de belangrijkste support- en servicesvragen ontvangen. Waar vind ik deze?

Hier vind je een PDF-handleiding met daarin de 6 belangrijkste support- en servicesvragen. je kunt deze eenvoudig zelf uitprinten en bij jouw machines bewaren.