Klantarena

Achtergrond

Om een goed beeld te krijgen hoe onze klanten onze dienstverlening ervaren organiseren wij op 17 en 29 januari a.s. een klantarena.

Een klantarena is een interactief groepsgesprek met ca. 8 klanten van Xtandit onder leiding van 2 medewerkers van adviesbureau TOTE-M uit Amsterdam. Bij de klantarena zijn ook een aantal medewerkers van Xtandit aanwezig, die daarmee ook rechtsreeks de feedback van klanten horen. Daarmee krijgen zij een beter beeld van wat hun klanten ervaren in het contact met en de dienstverlening van Xtandit en welke rol de producten en diensten van Xtandit in hun dagelijkse bedrijfsvoering innemen.

Doelstelling

Het doel van de klantarena’s is om inzicht te krijgen in de ervaringen, behoeften, verwachtingen en mogelijke verbetersuggesties van klanten van Xtandit.

Een klantarena duurt ca. 3,5 uur en vindt plaats in het Xtandit Experience Center in Woerden en wordt voor intern gebruik bij Xtandit op video opgenomen.

Programma

14:00 - 14:30    Ontvangst met koffie en thee

14:30 – 16:00    Interactieve sessie deel 1

16:00 – 16:15    Pauze

16:15 – 18:00    Interactieve sessie deel 2

18:00                   Einde sessie en mogelijkheid voor een borrel

Datum:            17 Januari 2018

Locatie:           Hoofdkantoor Xtandit, Oostzee 2 te Woerden

Tijd:                14:00  - 18.00 uur

Inclusief:         Gratis parkeren en borrel