
Xtandit International Managed Print Services neemt alle zorgen over het printerpark uit handen, ongeacht het merk, op internationaal niveau. Ideaal voor organisaties die internationaal opereren en de printinfrastructuur overal willen standaardiseren.
Met International Managed Print Services (MPS) worden je printprocessen geoptimaliseerd en beschik je over de meest efficiënte en rendabele oplossing. We schromen daarbij niet om in het vliegtuig te stappen en kantoren in het buitenland te bezoeken en te inventariseren. Door International MPS heb jij geen omkijken meer naar het printerpark en kun je vertrouwen op één partner, wereldwijd.
Internationale organisaties hebben vaak per land contractafspraken met leveranciers. Hierdoor hebben zij te maken met verschillende leveranciers die elk hun eigen contractvoorwaarden en serviceprocessen voeren. Met een mantelovereenkomst los je dit op en profiteert de organisatie van de volgende voordelen:
Inkoper
- Standaardisatie van contracten, looptijden, voorwaarden en prijzen
- Schaalvoordeel betekent een kostenvoordeel
IT-Manager
- Één Service Level Agreement voor alle landen
- Één aanspreekpunt voor support
- Minder beheer door uniformiteit in oplossingen
- Verhoogde security door uniformiteit in oplossingen
Gebruiker
- Gebruikersgemak doordat overal dezelfde oplossingen worden uitgerold
De medewerkers van Xtandit kijken altijd eerst naar de aanwezige printers en multifunctionals en hoe die beter kunnen presteren. Soms blijkt dat er zelfs minder printers nodig zijn. Met Managed Print Services versimpel je daarnaast het supportproces rond het printerpark. Door onze de proactieve service kun jij zorgeloos printen én flinke besparing realiseren.
Via onze CRM applicatie heeft Xtandit een blik van 360 graden op jouw situatie. Op gezette tijden ontvang je heldere rapportages over de prestaties van alle printers en multifuntionals binnen je organisatie. Daarbij is er één aanspreekpunt bij Xtandit: een medewerker die precies weet hoe jouw printerpark behoort te functioneren. Van tijd tot tijd wordt de gang van zaken face-to-face besproken en waar nodig aangepast.
Via een wereldwijd netwerk van 12 service desks kunnen wij onze klanten een wereldwijde MPS-dienstverlening aanbieden. Zo kan jouw organisatie in Europa in 16 landen van dezelfde SLA KPI’s genieten en in 17 talen te woord worden gestaan. Onze Managed Services specialisten beschikken over tools waarmee zij op afstand met je mee kunnen kijken en zelfs de bedieningspanelen van multifunctionals kunnen overnemen. Onze totale Managed Services fleet scoort een beschikbaarheid van ruim 99%.
Xtandit is jouw single point of contact voor internationale wensen en vraagstukken. Wij koppelen de juiste partners aan onze dienstverlening; of het kantoor nu gevestigd is in Duitsland, Spanje, Dubai, Zuid-Afrika, Noord Amerika, Hong Kong, Australië, Curaçao, op een boorplatform of cruise schip, Xtandit heeft een wereldwijd netwerk beschikbaar, zodat jij geen tijd verliest aan het zoeken van de juiste betrouwbare partner.
Xtandit heeft voor de internationale MPS-dienstverlening de twee beste partijen in de markt aan zich gebonden: Xerox en HP! Hierdoor krijg jij de twee wereldwijd best bekroonde MPS-dienstverleners , processen en tools van Xerox en HP (aldus Gartner, Quocirca & IDC), gecombineerd met de persoonlijke en ervaren Customer Service Desk van Xtandit. Deze bewaakt het proces, signaleert problemen en kansen proactief en zorgt voor adequate opvolging.
Xtandit is lid van de Xerox European MPS Council, International Managed Print Services Association en Photizo MPS leaderindex. Xtandit is de enige Xerox partner in Nederland met de platinum partner status.
De Xtandit Managed Services-dienstverlening is bekroond met de volgende awards:
Onze experts staan voor je klaar. Vraag hier je offerte aan en kom erachter wat MPS voor jouw organisatie kan betekenen.
Offerte aanvragen