servicedesk

Onze Managed Services

Samenwerking betekent elkaar leren kennen. En elkaar verbeteren waar mogelijk. Hoe beter we jouw documentprocessen en IT-omgeving leren kennen, des te beter we je kunnen adviseren. Met Xtandit Managed Services (XMS) nemen we het beheer van complete IT-omgevingen, kantoorartikelen en printoplossingen over van onze klanten. Ongeacht de huidige situatie.

Onze eigen Customer Service Desk in Woerden

Bekijk hier wie er dagelijks voor je klaarstaan
expert xms

Onze Managed Services in het kort

Xtandit managed services

De tien voordelen van Xtandit Managed Services

Dienstverlening zit bij Xtandit in het bloed. Het houdt niet op bij het afleveren van een printer of multifunctional, of het verkopen van onze document software. Wij helpen je continu het beste uit je business te halen. De tien grootste voordelen van XMS zijn:

  1. Alle processen in eigen beheer
  2. Onderzoeksmogelijkheden
  3. Projectmanagement aanpak
  4. Merkonafhankelijk beheer
  5. Internationale Customer Service Desk (Europa, 17 talen) en globale outsourcing
  6. Rapportages op basis van budget
  7. Ons netwerk van samenwerkende partners
  8. Flexibiliteit in contractafspraken
  9. Account Management via Managed Service Representative
  10. Proactief beheer op basis van een Service Level Agreement

Bekijk onze referenties

Direct een expert spreken over Xtandit Managed Services? 

Laat dan een terugbelverzoek achter via ons formulier en we bellen je zo spoedig mogelijk op om kennis te maken.

Bel mij terug
Experts Xtandit

Is dit niet wat je zoekt?

Wij inspireren onze bezoekers graag met nieuwe inzichten via onze kennisbank.

 

Nieuwsgierig naar de onderwerpen waarin wij je kunnen inspireren?
inspiratie kennisbank