Managed Print Services printer onderhoud CSD

Online ondersteuning

ConnectKey

De online ondersteuning van Xerox werkt als een virtuele helpdesk. Klanten kunnen met een druk op het touchscreen help-, onderhouds- en troubleshootinginformatie bekijken en printen. De gebruiker wordt verbonden met de online kennisdatabase van Xerox. Daar kan hij zoeken naar een onderwerp, snelkoppelingen gebruiken of veelgestelde vragen bekijken.

Voordelen:

  • Het bespaart tijd en vermindert het belang van trainingen. 
  • Je hebt minder downtime, want je hebt geen toegang tot dezelfde gegevens als de helpdesk van Xerox zelf. 
  • Dankzij bijgesloten video's hebben eindgebruikers hebben minder tijd nodig omdat ze visueel door het proces worden geleid
  • De IT-afdeling hoeft niet meer te komen om printerproblemen op te lossen.
Bekijk wie er allemaal op onze Customer Service Desk zitten
xtandit managed supplies services

Deze aanpak in online ondersteuning en remote hulp, bespaart veel tijd en vermindert het belang van trainingen. Je kunt op het apparaat zelf lezen hoe eenvoudige tot geavanceerde taken uitgevoerd moeten worden zonder de helpdesk te hoeven bellen.

Lees hier meer over de voordelen van het ConnectKey platform