Heeft u een printer of multifunctional gerelateerd probleem? Dan wilt u dat dit snel opgelost wordt. Dat kan met Remote Call Assistance (RCA) op afstand. Klanten met Xtandit Managed Services kunnen hiervoor bij onze eigen Customer Service Desk terecht. Hier ben ik werkzaam als Remote Call Analist en help ik dagelijks tientallen klanten. Omdat wij niet met belscripts werken, hangt u niet onnodig lang aan de lijn. Zo kunnen wij vaak helpen om het probleem binnen zeven minuten op te lossen en hoeft u niet vier tot acht uur te wachten op een Xerox engineer.
Maakt u nog geen gebruik van Xtandit Managed Services? Wat is Xtandit Managed Services?
De grootste voordelen van Remote Call Assistance die ik teruggekoppeld krijg van klanten, zijn de volgende:
Vanuit mijn rol heb ik een aantal mogelijkheden om direct met u mee te kunnen kijken:
De status van uw machines komt bij ons binnen via de Xerox Device Agent tool. Zo weten we direct met welke foutmelding we te maken hebben. Mocht het nodig zijn, dan kunnen wij uw machine via deze tool ook op afstand herstarten.
Met Remote Call Assistance is uw machine vaak weer sneller operationeel, dan wanneer ik iemand langs moet sturen om het probleem op te lossen. Door deze aanpak kunnen we zo’n 30 procent van de binnenkomende service verzoeken direct oplossen. Dit betekent dat u hierdoor weer snel up-and-running bent. Als de oplossing niet remote geboden kan worden, zullen wij een engineer bij u langs sturen.
Onze Xtandit Managed Services aanpak resulteert in een gemiddelde uptime van 99,58% van apparatuur. Wij maken voor alle meldingen een incident aan en rapporteren hoeveel hiervan we op afstand hebben opgelost en hoeveel op locatie door een Xerox engineer. We krijgen ongeveer 400 meldingen per maand binnen en hiervan lossen we structureel 30% remote op.