integratie fases

3 integratie fases tussen papier en digitaal

Sla de brug tussen te slaan papier en digitaal in 3 fases

De data groeit explosief. De offline archiefkasten staan niet meer georganiseerd op één plek, maar vaak verspreid door de hele organisatie binnen een tal van applicaties. De digitale wereld zou je werk juist toch makkelijker moeten maken? Uiteindelijk wel, maar het wordt niet vanzelf een effectieve, georganiseerde plek. Ontdek de drie fases om de brug te slaan tussen papier en digitaal digitaal.

1. Integreer applicaties via jouw multifunctionele device

Een geprint document is nog lang geen geschiedenis. Het is echter wel slim om deze hardcopy document ook digitaal geborgd te hebben. Waarom zou je deze documenten nog naar jouw e-mail scannen als je dit ook direct in de juiste applicatie kunt opslaan? Via de Xerox Workplace kun je direct scannen naar Sharepoint, Office 365, Dropbox, Exact, Salesforce, Unit4, Youforce, Afas, ADP, Microsoft Dynamics of jouw ownCloud of Business Cloud oplossingen zoals OneDrive, Microsoft Business en Citrix.

Ontdek de mogelijkheden
Integratie apps multifunctional device

2. Maak documenten altijd en overal beschikbaar

De hoeveelheid digitale en ongestructureerde documenten groeit exponentieel. Breng hier de structuur van de ouderwetse archiefkast terug. Geen losse documenten meer verdeeld over applicaties, maar op één centrale plek. Zo kun je met interne en externe partners slim in één document werken vanuit één centraal DMS zoals Xtendis.

Ontdek de mogelijkheden

3. Automatiseer het werkproces

Digitaliseer het volledige werkproces. De digitalisering brengt vaak zat nog onnodig trage processen.Wederkerige, handmatige stappen kunnen met AI technoogie geautomatiseerd worden. Workflow software helpt je om processen sneller te laten verlopen. Zo bespaar je flink wat tijd aan rompslom. 

Ontdek de mogelijkheden
workflow

Referenties

Ontdek hoe anderen je voorgingen

Bij LOI wisten zij gebruik te maken van...

Ontdek alle referentie